Jeannas Universum

17 november 2010

Rensning bland bilder

Filed under: Photography — Jeanna @ 14:00

Den gågna veckan har jag börjat rensa bland alla mina bilder och prydligt sotera de jag ska spara och slänga de jag inte längre vill ha. (Jösses vad massa bilder jag har, det känns som ett helt evighetsgöra!) Ni som har Facebook har säkert lagt märke till att jag sedan i förra veckan har börjat lägga upp en massa album med bilder från diverse resor och andra event och mer kommer att komma framöver när jag har tid. (Igår la jag bland annat upp 126 bilder från resan på den amerikanska västkusten, fast många av bilderna från den resan är dock bortplockade.) När jag hinner ska jag lägga upp lite mer bilder här också för att dela med mig av min amerikanska passion.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

