Jeannas Universum

20 november 2010

Jag kom hem som ett stora Lady Gaga fan!

Filed under: Concerts, Love — Jeanna @ 03:12

6,5 timmes köande i ett kallt och snöigt Malmö gav lön för mödan trots att jag de sista två timmarna i kön höll på att förfrysa! -Jag kom längst fram vid scenen med nummer 45 skrivet på handen! (Den 50 första i kön, ”hardcorefansen”, blev insläppta före alla andra och fick gå in och ställa sig längst fram innan det fylldes på med restan av publiken.) Jag kom längst fram och jag var 10 cm ifrån att röa vid henne! Shit!

Jag lämnade mitt hem på förmiddagen med en föreställning om att jag gillade Lady Gaga; Jag kom hem som ett STORT Lady Gaga fan! Vilken show! Jag är helt såld! Det var så jävla bra!

I heart Lady Gaga!

Bild: Fröken Håkansson -Lady Gaga med sin Disco Stick

Bild: Aftonbladet -Jag hittade mig själv i publiken bland Aftonbladets bilder: Här är Lady Gaga ute och dansar på catwalken.

Bild Aftonbladet. -Så här såg hela scenen ut.


2 kommentarer »

  1. ååååå va kul. Jag är superavis!!!!!!!!!!!!🙂 Lady gaga är GRYM!

    Kommentar av Emmie — 20 november 2010 @ 12:35

  2. Jaaa!!!! GRYM är ordet!😀😀😀
    Tror jag ska tatuera in ”Born this way” någonstans på kroppen!😉

    Kommentar av Jeanna — 21 november 2010 @ 01:49


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

