Jeannas Universum

9 december 2010

Tillbaka i Sverige

Filed under: Travelling — Jeanna @ 10:11

Efter att ha varit i USA i 2,5 vecka har jag så nu kommit hem till Sverige igen. Igår stod jag och grät pa flygplatsen i Boston… Det var jobbigt att behöva åka därifrån. (Nu åker jag visserligen snart tillbaka och kommer då igen att stanna i några veckor, men iallafall…)

13 st utav er har fått ta del av min resa via mail under resans gång och ni känner till äventyren jag har fått vara med om. Hur mycket av allt det där jag kommer att skriva om här på bloggen har jag ännu inte bestämt mig för. Vi får se… (Den närmsta tiden kommer jag inte hinna blogga så mycket i vilket fall som helst så vi får se vad som dyker upp här.)

Jag kan i vilket fall som helst säga att jag har haft en helt underbar resa och jag har fått uppleva mycket! Massa bilder har jag med tagit (bara i NYC, där vi var i strax över 3 dygn, blev det över 3000 bilder, dvs jag använde upp ett minne på 16 GB i NYC hihi.)

En stor förändring har också inträffat i mitt liv och spådomen från i sommras slog in  (på ett sätt jag aldrig hade kunnat ana!). Ibland är livet bra konstigt. (Nu har alltså hela den spådomen från i somras slagit in!) Nu den närmsta året kommer jag att pendla en hel del fram och tillbaka mellan USA och Sverige och sedan får jag se hur allt löser sig. Men det lutar väl åt att jag kanske kommer att flytta dit? (Tänk vad en liten händelse på en teater på Broadway i New York City kan förändra ens liv!)  

Jag känner att jag behöver landa och ta in allt så det lär nog inte dyka upp så mycket inlägg från mig här den närmsta tiden… Innan jag avlsutar detta inlägg vill jag dock passa på att tacka för alla mail jag har fått från familj och vänner under resans gång! -Tack alla för att ni har velat vara delaktiga och för att ni har brytt er! Tack även till mamma som har hjälpt mig med en massa här hemma när jag har varit iväg samt till Cissi som var snäll nog att ha en liten extra koll.

PS. Jag har inte hunnit läsa någons blogg under den här tiden (jag har bara lite snabbt kollat Cissis blogg för att ha koll på familjen). De närmsta dagarna ska jag försöka hinna läsa ifatt alla era bloggar och kommentera dom! Ha lite tålamod mina vänner så kommer både läsning och kommentarer snart framöver!

2 kommentarer »

  1. Förstår att du inte vill åka hem. Vi får prata mera nästa vecka. Åker ner på söndag kväll =)

    Kommentar av jenna — 10 december 2010 @ 18:00

    • Jag åker som sagt snart tillbaka! Wiiii!!!!!😀 Vi hörs mer i nästa vecka, visst! Slå en pling bara!😀

      Kommentar av Jeanna — 11 december 2010 @ 01:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

