Jeannas Universum

13 december 2010

Luciamorgon

Filed under: Holidays, Seasons — Jeanna @ 07:35

Med en nytänd brasa i kaminen, nybakade lussekatten (bakade i natt) på ett fat framför mig och en mugg full av varm choklad  i handen sitter jag framför TV och titta på luciafirandet. Idag är detta mitt lilla myspys i min ensamhet innan det är dags för mig att bege mig iväg ut i kylan för att ta itur med dagens bestyr.

Jag önskar er alla en trevlig luciadag och lämnar er med en av mina absoluta favoritjulsånger.

4 kommentarer »

  1. Visst är den underbar! En av mina absoluta favoriter också, kanske t.o.m den bästa av dem alla…

    Ha en riktigt fin lucia idag Jeanna!

    Kram

    Kommentar av Susanne — 13 december 2010 @ 15:07

    • Jag tror jag håller med dig om att den förmodligen är den bästa!😉
      Och tack!🙂 Kramiz!

      Kommentar av Jeanna — 13 december 2010 @ 21:01

  2. Underbart underbart🙂 jag hade önskat att jag också hade kunnat starta dagen så, tyvärr var det upp i ottan för mig och Ella och iväg i kylan. Men jag fick se världens finaste pepparkakstjej sen på eftermiddagen. Kram kram

    Kommentar av Anna — 13 december 2010 @ 18:20

    • Åh, vad gulligt det låter! Kan tänka mig att Ella var supersöt och fin!🙂 Bamsekram!

      Kommentar av Jeanna — 13 december 2010 @ 21:02


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

