Jeannas Universum

13 december 2010

Kan Antonio Banderas sjunga?

Filed under: Celebreties, Music, Musical, Theater, Videos — Jeanna @ 23:11

Imorse när jag letade efter ett klipp till Fantomen på Operan fick jag upp denna träffen på youtube: En duett mellan Sarah Brightman och Antonio Banderas.

”Va???”, tänkte jag när jag först såg det. ”Inte Antonio Banderas? Nu har de skrivit fel. De måste mena Andrea Bocelli!!!” (Det är trots allt Sarah Brightman vi pratar om och inte Briteny Spears!) Men nej, det var Antonio Banderas och med skräckblandad förväntan tryckte jag på playknappen för att lyssna till denna duett.

Ja, jag ska erkänna att jag hade missat att denna mannen kunde sjunga och jag förväntade mig något helt annat än det jag fick höra. Tänka sig; Detta var inte illa pinkat av en trähäst!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

