Jeannas Universum

16 december 2010

Dining American Style

Filed under: Dining, Shopping — Jeanna @ 06:18

Två sorters servettringar á 12 stycken köpte jag också på ”Peir 1 Imports” (en av mina favorit inredningsaffärer i USA).

Denna modellen gjorda av riktiga fjädrar, jag valde dock färgen svart. (De ser mycker vackrare ut sedda uppifrån än så här liggandes.)

Jag kunde även så här i juletid inte låta bli att köpa dessa också.

På ”Bed, Bath and Beyondköpte jag även detta:

12 st bomullsservetter med ett svart broderat monogram (”J” för mig alltså).

2 st ”Wine Stoppers” i kristall med monogram (”J” för mig förståss).

På ”Christmas Tree” köpte jag så äntligen även mina efterlängtade tallriksunderlägg. (Ni vet sådana tallrikar som man sätter den vanliga tallriken på.) Jag köpte den släta modellen och inte denna med prickar. 12 st silvermetallic och 12 st rödmetallic blev det. Visserligen finns dom här hemma också men jag köpte dom på rea på Black Friday (USA störsa rea och shoppingdag  – dagen efter Thanksgiving) och betalade då endast 1,50 dollar stycket. (Dvs en fjärdedel av priset de kostar här hemma.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

