Jeannas Universum

16 december 2010

Ny Vinterjacka

Filed under: Clothing, Shopping — Jeanna @ 05:54

Jag köpte en ny vinterjacka i USA och till min glädje fanns det så många mer färger att välja på där än här hemma! (Här i Sverige känns det som att nästa alla vinterjackor har tråkiga och nertonade färger.) Jag valde färgen fuschia på mina nya jacka; Jag är glad att jag fick tag på en jacka i den färgen för jag tycker om att klä mig i det!

Denna modellen på jacka…

…i denna färgen. (Det ser lite dumt ut, men bilderna på färgvalen gick inte att förstora på hemsidan.)

2 kommentarer »

  1. Du måste lägga upp en bild på dig själv i jackan sen!

    Kommentar av Cecilia — 21 december 2010 @ 12:28

    • Jag ska se vad jag kan göra på den punkten.😉

      Kommentar av Jeanna — 22 december 2010 @ 07:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

