Jeannas Universum

21 december 2010

Julklapp till mig själv

Filed under: Books — Jeanna @ 03:50

Jag har precis klickat hem 7 böcker ifrån Adlibris; Det blir min julklapp till mig själv. Jag har under det senaste året varit dålig på att läsa men jag ska det kommande året försöka skärpa mig på den punkten! (Om inget annat kommer jag framöver att tillbringa en hel del tid på flygplatser och flygplan så då lär en bok alltid att komma till hands.)

En skönlitterär bok blev det (”Nostradamus försvunna Profetsior), två självbiografer (Slash och Tori Spelling), Sun Tsu:s ”The Art of War” och resten böcker inom beteendevetenskap.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

