Jeannas Universum

22 december 2010

Sent ute

Filed under: Seasons — Jeanna @ 06:48

Jag som brukar vara ute i god tid med mina julkort har i år för första gången varit väldigt sen med dom! I måndags skickade jag dom! Det är nästan lite så jag skäms för att vara sent ute (jag vet inte om de nu hinner fram innan jul) men sedan jag kom hem ifrån USA har jag inte varit hemma en minut mer än att sova knappt och tyvärr har då de där julkorten hamnat på kjälke. Visserligen är det kanske lite påster på såren (om de nu skulle komma fram sent) att många fick vykort ifrån USA för några veckor sedan, folk vet redan då att de finns i mina tankar menar jag.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

