Jeannas Universum

23 december 2010

God jul till er alla

Filed under: Holidays — Jeanna @ 11:06

Med ett rådande snökaos ute önskar jag er alla kära läsare en god jul! Vilka era planer än må vara denna julen önskar jag att den blir till vad ni alla önskar. Och jag…jag ska passa på att njuta av all familj och vänners sällskap för vem vet ifall detta är sista julen då jag har en adress i Sverige? -I am going to seize this holiday!

Jag lämnar er med en av mina absoluta favoritjullåtar och önskar åter igen er alla en riktigt god jul!

4 kommentarer »

  1. Tack och jag önskar dig det samma.

    Kommentar av Ola — 23 december 2010 @ 17:31

    • Tusen tack Ola och en kram till dig!🙂

      Kommentar av Jeanna — 28 december 2010 @ 11:02

  2. God fortsättning Jeanna och tack för din medverkan igår. Som vanligt var det väldigt trevligt och roligt. Jag kommer att sakna dig otroligt när du åker iväg till Usa! Kramen!

    Kommentar av Ulla-Bella — 26 december 2010 @ 05:58

    • Det var så lite så fröken sekreterare!😉 Always! Jag hade med det väldigt trevligt och jag vet inte när jag sjöng så mycket 80-tal senast!😉 Jag kommer med att sakna dig! Kram.

      Kommentar av Jeanna — 28 december 2010 @ 11:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

