Jeannas Universum

27 december 2010

Julmys

Filed under: Celebration, Family, Holidays, Seasons — Jeanna @ 07:55

Det är måndag förmiddag och jag är nyss hemkommen efter ett intensivt julfriande sedan i torsdags eftermiddag. Denna julen har varit mysig på alla tänkabara sätt och jag har haft det både trevligt och roligt med familj och vänner!

Framöver kommer jag kanske hinna skriva mer om min julhelg men för tillfället får det bli så att jag lämnar er med några bilder fram tills dess att jag har tid att sitta vid datorn.

Jag har skrattat åt denna bilden så jag har gråtit. -Under julfirandet på juldagen fick Lukas ett plötsligt infall och började dra sig själv i ansiktet.

Underbart söt var Lukas även iklädda dessa stumpor -Cissis (förstora) tåsockar som han själv hade klätt på sig…


…och sprang runt med till sina fina tomtedräkt. Hur underbart söt är inte denna pojken?


Av mig i julklapp fick Lukas bland annat detta batteridrivna motorsågsett. (Han verkade tycka det var roligt och skulle såga i allt.)

2 kommentarer »

  1. Underbara bilder på Lukas!!!🙂 Vilken härlig jul ni ser ut att ha haft!!! Kram!

    Kommentar av Susanne — 27 december 2010 @ 21:53

    • Jag tackar ödmjukast, Susanne! -Jag är fortfarande inte på din nivå men jag försöker jobba på det!😉
      Julen har varit underbar för mig och jag hoppas detsamma för dig! Och kära Susanne: Tack för det mycket vackra julkorten och för orden som stod skrivna där! .Jag blev väldig glad!!!😀

      Kommentar av Jeanna — 28 december 2010 @ 11:06


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

