Jeannas Universum

5 januari 2011

Dagens amerikanska hus

Filed under: House — Jeanna @ 09:55

Jag älskar amerikanska hus, både invändigt och utvändigt. Den amerikanska planlösningen som jag älskar tänker jag inte gå in på just nu, men jag tänker framöver bjuda er på vanliga hus ifrån ”The neighborhood” som ett bevis till min förkärlek för dessa traditionella husen.

Sådana här viktorianska hus finns överallt i Massachusetts. Eller, de är egentligen vanliga i stora delar i USA och jag älskar dom!

5 kommentarer »

  1. OMG vilket hus! Jag är ytterst svag för viktorianska hus som detta…så vackert!🙂

    Kommentar av susalull — 5 januari 2011 @ 14:24

    • Åh, är vi likasinnade även på detta!🙂

      Kommentar av Jeanna — 5 januari 2011 @ 16:14

  2. Ja jag kan inte annat än hålla med – jättefint! Jag gillar ju husen i Brunnsparken också – så fina! Men kanske lite stora att städa!😉

    Kommentar av Linnea — 5 januari 2011 @ 15:06

    • Jag håller med dg. Husen i Brunsparken är också fina, och även de som är längs med Ronnebyån.🙂

      Kommentar av Jeanna — 5 januari 2011 @ 16:15

  3. Yes!🙂 Men håller med Linnea om att husen i Rby längs ån och i parken inte är fy skam de heller!!!

    Kommentar av susalull — 5 januari 2011 @ 19:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

