Jeannas Universum

5 januari 2011

Jag tror jag ska flytta…

Filed under: Interior Design, Shopping — Jeanna @ 17:22

…in till ett hörn av Pier1Imports. Sedan hade jag kunnat lulla runt där dagligen och bara njutit av denna affär! Som jag älskar alla möbler och inredningsdetaljer de har där!

Jag har alltid haft en förkärlek till Spegelmöbler i Art Deco stil. Åh, nu finns sådana att köpa på (you know it!!!) Peir1Imports! (Egentligen hade jag velat ha de ännu mer i Art Deco, men dessa duger ändå trots allt.) Tänk er dessa möblerna i mitt sovrum till den textil jag redan har där, åhh! (Påminn mig att lägga upp bild på textilen senare!)

Det finns så sjukt mycket fint i den affären, men denna lampan gillar jag också. (Det syns inte så bra på bild men glasfoten skiftar i guld.)

2 kommentarer »

  1. Jag kom på att jag redan hade lagt upp bilder på hur min textil i mitt sovrum såg ut:
    https://jeannasuniversum.wordpress.com/2009/08/20/chambre-a-coucher/#comments

    Kommentar av Jeanna — 7 januari 2011 @ 16:29

    • (Tilläggas ska att jag ska tapetsera och måla om väggarna i mitt sovrum till våren.)

      Kommentar av Jeanna — 7 januari 2011 @ 16:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

