Jeannas Universum

8 januari 2011

Dagens Amerikanska Hus

Filed under: House — Jeanna @ 17:28

Jag har väntat lite med att lägga upp mitt favorithus i området, men här kommer det.  Egentligen kanske detta huset är mer sydstatsaktigt än typiskt New England, men men…

Jag har sagt till B att om jag någon dag inte skulle komma hem efter en av mina promenader så kan han börja med ett leta efter mig i detta huset! ( Ni som känner mig vet att detta hem är så mycket Jeanna!)

 Note: B kallar mig för ”A Southern Bell” eller ”A Georgia Peach” och anser att jag med min ”Southern Hospitality”, med mitt utseende och dialekt hör mer hemma i södern och nog är det så. (Så klart att jag ska ha ett sådant hus då!)

3 kommentarer »

  1. Åh det är precis du ju! Dags att bygga på lite pelare och en rund tillbyggnad med stora glasfönster i Lörby nu?😉

    Kommentar av Nane — 10 januari 2011 @ 15:07

    • Men vistst är det, Nane!😉
      Oh ja, nu ska jag hem och snickra för fullt på Lister!😉

      Kommentar av Jeanna — 11 januari 2011 @ 18:05

  2. Our Home Page

    Dagens Amerikanska Hus | Jeannas Universum

    Trackback av Our Home Page — 25 juni 2015 @ 21:54


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

