Jeannas Universum

9 januari 2011

Date night

Filed under: Dating, Dining — Jeanna @ 16:34

Igår hade vi date night, jag och B. Efter allt ompysslande han gör för mig (Herr Amerikanske Gentleman) ville jag bjuda honom på middag. Jag kände för att bjuda på hummermiddag så vi körde 7 mil söder ut till Wetherfield i staten Conneticut där den närmsta Red Lobster Restaurangen låg. (En sak som jag älskar med detta landet är att det inte finns några avstånd – man sätter sig bara i bilen och kör).

”Red Lobster” restaurangen. (För er som inte känner till det är det en skaldjursrestaurang som har flera restauranger över hela USA.)

Till förrätt valde vi tigerräkor och Cocktailsås, det är så gott!

Jag valde sedan en Ceacarsallad (B valde en Garden Sallad). Mummagott!

Till salladen fick vi Cheese Buiscits. (Åh så goda de var!)

Dock blev det ingen Hummermiddag. När jag fick syn på menyn valde jag istället kokosräkor med annanassås. (Som tillbehör valde jag ris.) Nu upprepar jag mig men jösses villen god smak! Jag har aldrig smakat något liknande! (B valde heller inte hummer utan blev sugen på laxen istället.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

