Jeannas Universum

21 januari 2011

Födelsedagsfest

Filed under: Friends, Party — Jeanna @ 02:06

Efter det att jag inte kom ombord på planet i Boston i lördags vände vi om och körde 1 timme iväg till Worcester där en av B`s närmsta kompisar hade en födelsedagsfest i en bar. (Worcester som uttalas ”Wooster” förvirrade mig en del med sin stavning, till och med GPS:en uttalat staden ”Wooster”. Men jag antar att staden det är som Worcestersås, att det uttalas som Woostersås menar jag.)

Jag satte ifrån mig kameran på bardisken och knäppte spontant av bilder lite titt som tätt utan att veta vad jag egetligen tog på…

Toaletten och ”The Back door”. Väggara på toaletten var det fritt fram att skriva på (rolig idé tycker jag).

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

