Jeannas Universum

21 januari 2011

Till barnen

Filed under: Arts and Crafts — Jeanna @ 14:37

I ett lekhörn på Yankee Candel finns detta piratskepp och jag tycker det är så härligt och coolt! Hade jag varit ett barn hade jag tyckt att det var helt underbart att få leka i ett sådant skepp. När jag först såg det tänkte jag att om jag en dag får barn ska jag bygga något liknande; Ja, eller en borg eller slott eller något annat som mina barn hade velat ha.

Eller, jag hade egentligen tänkt ut det för flera år sedan och jag har redan en skiss i mitt huvud på en medeltida borg som jag hittat på. *Skrattar* Det är inget fel på mitt ego som ni märker och jag är inte lite stöddig på snickarfronten.

4 kommentarer »

  1. Du kan komma till Hasselbacken och bygga. Lukas behöver en sandlåda till sommaren.

    Kommentar av Cissi — 21 januari 2011 @ 15:43

    • Haha… Förhoppningsvis är jag i USA och jobbar i sommar, bara jag får ett ”work permit” så… Men, jag kan ju göra en ritning så han Herr Hallenstjerna snicka!😉

      Kommentar av Jeanna — 21 januari 2011 @ 15:58

  2. Tack så mycket =)

    Kommentar av jenna — 21 januari 2011 @ 15:58

    • Det var så lite så! Jag är glad för er skull! =o)

      Kommentar av Jeanna — 21 januari 2011 @ 16:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

