Jeannas Universum

31 januari 2011

Rå humor

Filed under: Humor, TV, Videos — Jeanna @ 20:10

Det har varit en hel del skriverier om Ricky Gervais och de saker som han sa under Golden Globe galan (för er som inte känner till det var han kvällens värd och sa en del råa saker i sina monologer om kända personer i Hollywood). Personligen så älskar jag det ha sa och jag gillar det faktum att han inte slickar Hollywood i röven (ursäkta uttrycket!). För…sa han inte saker som förmodligen de flersta utav oss redan hade tänkt?

Jag kan inte låta bli att bjuda er på hans öppningsmonolog som innehåller flera godbitar, bland annat en kommentaren om Hugh Hefners unga brud som är så rå och klockren:

2 kommentarer »

  1. Jag höll med honom om allt. Och jag tror ärligt talat att kändisarnas ”ilska” överdrevs efteråt. De måste ju vara vana vid att folk driver med dem..?

    Kommentar av Cecilia — 1 februari 2011 @ 08:43

    • Jag höll med om allt också. Förmodligen är allt överdrivet men jag tror folk ändå tog åt sig en del eftersom det var en gala och inget humor program som sådant och sådana kommentarer kom upp. Men som sagt, jag gillade det!🙂

      Kommentar av Jeanna — 1 februari 2011 @ 09:44


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

