Jeannas Universum

4 februari 2011

Födelsedagspresent

Filed under: Family, Gifts — Jeanna @ 23:04

Svampbob fyrkant (läs lillebror Jamie) fyller år i nästa vecka. Eftersom familjen Hallenstjerna inte äger någon digital systemkamera sa jag till Jamie att kunde få min gammla Canon Camera med alla dess tillbehör i födelsedagspresent (det är en Canon 450D). Jag använder den ändå inte längre…

Men, tror ni att han ville ha den? Nej… Han har förälskat sig i min nya Canon Camera vill ha en sådan istället. Jaha, strunt i att da. -Jag vet någon annan som jag kan ge de till och som kommer att bli väldigt glad för den. *Ler*

5 kommentarer »

  1. Kan ta den då🙂
    Lägger pengar på resa och en matta nu ju.

    Kommentar av jamie — 5 februari 2011 @ 11:24

    • Nja, tror inte det tyvärr… Du kan få låna kamerautrustningen på er resa. Dessutom har jag ju nu köpt en massa andra presenter till dig!
      (Hm…ska tänka på saken.) Men om jag ska vara riktigt ärlig så känns det roligare att ge bort den till någon som jag vet verkligen hade uppskattar den och tyckt om den än till någon som ”får ta den då” eftersom dels ska åka till USA och dels köpt en matta som kostar mer än min nya Canon Camera…

      Kommentar av Jeanna — 5 februari 2011 @ 11:31

  2. Åh nej hur kan man tacka nej till en kamera! Jag hade gärna betalat för den – för den är säkert toppen bra! =) Ha en fin dag! Ska försöka fixa en bild på tårtan under dagen så du får se underverket!

    Kommentar av Linnea — 5 februari 2011 @ 12:30

    • Min bror är lite kräsen men jag har bestämt mig för att han ska få den ändå…😉
      ÅH, jag ska snart titta in på din blogg och titta på din tårta (jag har haft fullt upp hela helgen). Jag hoppas din födelsedag var helt underbar, Linnea! Bamsekram!

      Kommentar av Jeanna — 6 februari 2011 @ 20:56

  3. Den ligger än så länge bara på fejjan! =) Jag hade en toppendag måste jag säga – så skönt att vara ledig och ta det lugnt, träffa familj och äta gott! Kram

    Kommentar av Linnea — 6 februari 2011 @ 20:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

