Jeannas Universum

6 februari 2011

60-årsfest

Filed under: Family, Party — Jeanna @ 21:59

Igår  firade min kusin Micke sin 35-års dag och hans sambo Emeli sin 25-års dag på Round Table i Ronneby. Det var jättetrevligt! Massa god mat, trevligt umgänge och roliga lekar – kvällen bara flög förbi. (Fler bilder från kvällen kommer upp senare på bloggen när jag har tid.)

Jag passar på att hälsa speciellt till kusin Anna och säga: Jäkla vad fin du var igår och tack för den trevliga pratstunden!

(Tyvärr hade Annicka födelsedagsfest/inflyttningsfest igår också vilket jag missade men jag ska fira henne imorgon istället.)

Micke och Emeli tar emot gästerna med ett glas champang.

Jag innan festen. (Jag har inte varit med på bild på bloggen på ett tag så jag passar på att lägga upp en bild nu.) Jag bjuder på min fina utväxt och på den uttvättade röda färgen – jag skulle ha färgat om mitt hår innan festen  men jag hann inte så det blir färgning imorgon istället.

Paketinslagning innan festen…

2 kommentarer »

  1. Visst är det det värsta med att färga håret… utväxten… och att behöva fylla i.😉 Jag har fyllt i mina en gång, det är bara för dyrt att göra det hos frissan tycker jag – så jag bad min mamma. =)

    Kommentar av Linnea — 9 februari 2011 @ 21:16

    • Det är mitt liv tycker jag – att fixa utväxten. Jag har färgat mitt hår sedan jag var 13 år (bhaaa…i 20 år, shit!). Innan färgade jag mitt hår hos frisören men eftersom jag har så tjockt hår får de alltid använda extra färg. (Sist jag gjorde det hos frissan kostade det 1350 kr!). Oftast färgar jag det själv hemma i mitt badrum och fastän jag har tjockt och långt hår går det bra utan hjälp (än så länge har jag inte missat att färga något område).

      Kommentar av Jeanna — 13 februari 2011 @ 10:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

