Jeannas Universum

8 februari 2011

Annickas födelsedag

Filed under: Celebration, Dining, Friends, Party — Jeanna @ 00:33

Igår (måndag) fyllde Annicka 32 och jag tillsammans med hennes familj var hembjudna till henne på middag. Maten och tårtorna var jättegoda och jag var så mätt när jag gick hem att jag höll på att spy.

Det var en trevlig kväll och lilla Saga (Annickas systerdotter) underhöll oss hela kvällen. (Jag lägger inte upp några bilder från kvällen mer än på själva maten eftersom jag anser att de bilderna är för personliga.)

4 kommentarer »

  1. Tack för att du ville komma!🙂

    Kommentar av Annicka — 8 februari 2011 @ 20:10

    • Tack själv gumman! Det var trevligt och maten var som sagt jättegod!😀

      Kommentar av Jeanna — 8 februari 2011 @ 22:25

  2. Jätte trevligt =) Super god mat!!!

    Saga gillade verkligen dig, hon pratade om flickan hela tiden sen…hahahaha

    Kommentar av petra — 9 februari 2011 @ 07:03

    • Åh, vad gullig hon är!🙂

      Kommentar av Jeanna — 9 februari 2011 @ 13:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

