Jeannas Universum

8 februari 2011

Jakten på alla hjärtansdagspresenten…

Filed under: Gifts — Jeanna @ 00:35

…fortsätter. Idag kom jag på att vi skulle åka på weekend till New York (igen) och titta på Bon Jovi i Madison Sguare Garden den 24 februari. Men Fröken-Sent-Ute fick inte tag på några billiga biljetter utan de som fanns kvar var dyra sittplatser; 650 dollar skulle de ha för två biljetter! -Va, driver dom med mig? Jag ger inte 650 dollar för två biljetter (det är ungefär 4 300 kr)! En gång i tiden var jag ett stort Bon Jovi fan men idag anser jag att deras bäst före datum har passerat, tyvärr. Den konserten ska vi alltså inte gå på.

Aaarrg, jag försökte först få tag på biljetter till Lady Gagas konsert antingen den 21 eller 22 februari men de var givetvis slutsålda. Smart Jeanna, väldigt smart att komma på sådant här så sent! Men, jag hade velat att B skulle se Lady Gagas konsert och jag hade velat se om konserten med henne på hemmaplan (dvs New York City).

Igår satt jag och pillade på olika flygrutter i USA. -Hur långt kan man flyga inom USA där det är värt att åka på weekend? *Pustar* Flyger man från Boston måste man mellanlanda hela tiden och då går det så många timmar åt att det är för tusan inte värt att lägga en weekend på det; Jag tänkte först på Chicago men man måste då mellanlanda i Detroit.

Jag fortsätter att leta… F-a-n, just nu känns det som att vi inte kommer att komma någonstans!

2 kommentarer »

  1. Hoppas att du hitta något bra, men det räcker nog bara med en kram ifrån dig..så blir mannen nog jätte glad =)

    Kommentar av petra — 9 februari 2011 @ 07:02

    • Alltså, nu förväntar B inte sig något av mig. Men dels anser jag att det inte bara är män som ska skämma bort kvinnor utan detsamma gäller tvärt om i min värld. (Alltså, tjejer som förväntar sig presenter, blommor osv hit och dit och sedan själva inte gör samma sak tillbaka gillar jag inte alls.) Vidare tycker jag om att skämma bort mina nära och kära och dessutom träffas B och jag varandra sällan och då vill jag ta till vara på våran tid ihop.

      Kommentar av Jeanna — 9 februari 2011 @ 13:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

