Jeannas Universum

14 februari 2011

Ett dussin rosor

Filed under: Flowers, Gifts — Jeanna @ 20:09

Jag hade inte förväntat mig någonting idag av pojken min, vi firade ju i helgen och han skämde då bort mig kungligt. Men imorse blev jag väckt av honom hållandes ett dussin stora, långa och röda rosor i famnen. Pojken min, vad glad jag blev!

Kan man bli annat än glad när man vaknar och få denna buketten?

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

