Jeannas Universum

16 februari 2011

Alone on Valentine´s day

Filed under: Holidays — Jeanna @ 20:28

Som jag nämnde jobbade B natten på alla hjärtansdag (han åkte hemifrån 17:45) och likaså gjorde Erik, rumskompisen och Eric, killen i lägenheten ovanför. Jag var alltså helt själv och roade mig med följande:

Beställde min favorit take out från kinarestaurtangen några kvarter bort: Crab Ragoons och Shrimp Lo Main. (Crab ragoons är så gott att mina tår kryllas! Små knyten fyllda med cream cheese blandat med krabbkött. Mumma!) Detta åt jag framför Netflix på TV då jag sträckkollade på några avsnitt av ”Pillars of the Earth”.

Min ”Fortune” denna kväll blev ovanstående. (Man får alltid en ”Fortune Cookie” i USA om man äter Kinesisk mat.)

Efter ett par avsnitt av ”Pillars of the Earth” tappade jag upp ett bad i jacuzzin…

…och massa fluffigt skum såg jag till att få! Sedan låg jag där med jetstrålarna på full speed och bara njöt en lång stund.

Kvällen avslutade jag med en bit Allahjärtansdagtårta och dess chokladchock.

2 kommentarer »

  1. mmmm den kakan alltså… oj vad sugen jag blir. =D

    Kommentar av Linnea — 18 februari 2011 @ 19:04

    • Den kakan var mummsigt god, speciellt om man är en chokladälskare!😀

      Kommentar av Jeanna — 21 februari 2011 @ 14:57


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

