Jeannas Universum

16 februari 2011

Imported from Detroit

Filed under: Commercials — Jeanna @ 02:34

Av alla den specialgjord reklam som sändes under Superbowl i år fanns det en reklam som alla har pratat om i USA. En reklam som hamnade på nyheterna dagen efter den stora matchen, en reklam som sägs vara en av de bästa reklamer som någonsin har sänts under Superbowl; Reklamen som heter ”Imported from Detroit”.

Jag blev känslosam när jag såg den och den är väl värd att bli höjd till skyarna. Den är riktigt bra! (Jag förutspå att den reklambyrå som ligger bakom denna reklamen kommer att vinna priser för just denna!)

Jag vill dela mig mig utav den men tyvärr tror jag att få utav er riktigt kommer att förstå den fullhjärtat. För att förstå måste man veta vad Detroit har gått igenom…

2 kommentarer »

  1. Fantastisk!!!🙂 (Och jag vet vad Detroit gått igenom)

    Jag tror också den får pris, så snyggt gjord!

    Kommentar av Susanne — 16 februari 2011 @ 21:57

    • Eller hur! (Och ja, du vet förståss Detroits historia, vännen!)😀

      Kommentar av Jeanna — 16 februari 2011 @ 23:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

