Jeannas Universum

21 februari 2011

66 Perry Street

Filed under: America, New York City, TV — Jeanna @ 16:02

Gatan heter Perry Street…

…och på husnummer 66 finns denna mycket välkända trappa och denna dörr. (Till er som inte är Sex and the City fans – Detta är huvudpersonen Carrie Bradshaws lägenhet i serien.)

Hur många gånger har man inte sett Carrie komma och gå ifrån denna platsen?

Under de 20 minuterna som jag befann mig på adressen kom tjejgäng efter tjejgäng och fotograferade denna plats. (Jag fick rycka in som fotograf flera gånger och ta gruppbilder utav dom.)

2 kommentarer »

  1. Vad tyckte ni om promenaden ner? Och kvarteren runtomkring? Visst är det fint?!!🙂

    Kommentar av Susanne — 23 februari 2011 @ 15:05

  2. Det var en jättemysig promenad med sådana mysiga kvater! En sida som jag annars inte direkt har sett av NYC men som jag tyckte väldigt mycket om.😀

    Kommentar av Jeanna — 23 februari 2011 @ 18:00


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

