Jeannas Universum

1 mars 2011

Tillbaka

Filed under: Travelling, TV — Jeanna @ 00:31

Jag är tillbaka i Sverige igen…

Min hemresa blev som vanligt intressant (jag borde skriva att inlägg om alla människor, kända som okända, som jag stöter på) samt att jag denna gången även lyckades tjänade 2300 kr när jag var i Zürich  (mer om det framöver).

Har egetligen massa att skriva om och olika bilder att dela med mig av men vi får se den dagen jag dels känner för det och dels har tid…

Jag tittade (givetvis) på Oscarsgalan i måndagskväll/natt. Detta året lyckades jag gissa rätt på 18 vinnare utav 21. (Fast i år hade jag inte hunnit satsa några pengar, tyvärr.) Årets Oscarsgala var den sämsta skit jag sett på länge, bortsett från några ljuspunkter. Har egentligen en massa att skriva om årets gala för utöver de vanliga kommentarerna jag har om detta jippo (som ni läsare säkert väntar med spänning på -nej) dök en massa tankar och funderingar upp… Tja, vi får se hur det bli med den saken…

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

