Jeannas Universum

2 mars 2011

Never say never

Filed under: Music, TV, Videos — Jeanna @ 05:43

Justin Bieber är fenomenalt stor i USA, så pass att jag inte riktigt tror att folk här i Europa inser hur stor han har blivit i sitt hemland på denna relativt korta tiden. Hade jag varit 20 år yngre hade jag skäkert varit ett hysteriskt fan; Nu beundrar jag honom visserligen (utan att vara hysterisk) för trots sing ringa ålder på 16 år har killen väldig tallang!

För ett par veckor sedan hade hans självbiografiska dokumentär ” Never say Never” premiär i USA och (suprise) denna filmen har sedan dess legat högt på Box Office listan.

Jag kan även inte låta bli att bjuda på Gleeavsnittet från  veckor sedan i USA som var tillägnat Justin Bieber. Jag bara älskar killarna i körens tankeverksamhet kring Justin Bieber fenomenet! (Tyvärr hittade jag inte ihopklippt så jag har lagt upp tre videos i följd istället.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

