Jeannas Universum

10 mars 2011

Six Flags New England

Filed under: Action, America, Massachusetts — Jeanna @ 21:09

Jag tror Gud älskar mig! I Agawam, 20 minuter ifrån Chicopee, ligger Six Flags New England! Jippi!!!!

För er som inte vet vad Six Flags är så är detta ett jättestot nöjesfält (en kedja som ägs av Coca Cola) som finns på några platser runt om USA och jag har som sagt turen att ett bara råka ligga runt hörnet ifrån mitt amerikanska hem!

När jag bodde i Houston hade jag säsongspass till det Six Flags som låg där och jag älskade det! I år kommer jag och B köpa pass till detta. Jag är så exalterad! Förutom alla ”rides” finns även ett stort vattenland och massa olika restauranger, jösses så kul! (Det går inte att jämföra Liseberg och Gröna Lund med detta för det är mycket större!)

Kan inte låta bli att lägga upp länken till vad som finns på Six Flag New England:

Six Flags New England Rides

6 kommentarer »

  1. Åhh vad roligt med six flags!! Jisses vad jag gillar det stället =D

    Kommentar av jenna — 11 mars 2011 @ 09:11

    • Jaaaaa! Six Flags Rocks!😀

      Kommentar av Jeanna — 11 mars 2011 @ 15:45

  2. Jag vill oxå!!!!

    Kommentar av Linda Blixt — 12 mars 2011 @ 00:17

    • Ni får komma och hälsa på oss.🙂

      Kommentar av Jeanna — 12 mars 2011 @ 11:12

  3. haha jag minns dom turerna på Six Flags i Houston. Det var tider😉 Kul att du ska resa ut i världen. läste även ditt inlägg om Svensson liv. Ibland är man bra sugen att packa ihop familjen och dra men det är ju inte lika lätt tyvärr😉 Säger bara passa på när du kan och NJUUUUT.🙂

    Kommentar av Houston Maria — 30 mars 2011 @ 21:48

    • Haha, ja Six Flags och allt annat vi gjorde i Houston var tider det!🙂
      Men…ni kanske skulle flytta till Kalifornien? Har ni lagt det på hyllan?

      Kommentar av Jeanna — 1 april 2011 @ 12:35


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

