Jeannas Universum

29 mars 2011

Modellplåtning

Filed under: Boys/Men, Photography, Travelling, Uncategorized — Jeanna @ 11:19

De sista dagarna på resan tillbringade vi i Rio de Janeiro (denna stad som tog mig med storm). När vi kom upp till Kristusstatyn pågick en modellplåtning där uppe och vissa av männen i vår svenska grupp blev som små kåta hundvalpar. -Med dreglade mun tittade de på samtidigt som de med sina egna kameror tog massvis med bilder av denna tjej. (Jag kan inte låta bli att skratta åt det och jag tog bilder på dessa männen in action men tänker givetvis inte lägga upp det.)

Ser lite dumt ut med denna vinkeln som jag försökte fotografera eftersom den riktiga fotografen tar bilder på henne underifrån (han ligger alltså på marken) samt att det var så mycket folk där uppe att det var svårt att få en bild på tjejen (jag stod på avstånd).

6 kommentarer »

  1. Kan det vara en blivande deodorantreklam?🙂

    Kommentar av Cissi — 29 mars 2011 @ 14:19

    • Hihi, det verkar ju nästan som det.😉 Dock låg fotografen i en vinkel som gjorde att han fick med Kristus bokom denna tjej så jag vet inte riktigt hur de har tänkt???

      Kommentar av Jeanna — 29 mars 2011 @ 14:25

  2. haha… deodorantreklam… =D

    Inte alls min smak måste jag säga, tur det finns en för alla.😉

    Kommentar av Linnea — 30 mars 2011 @ 15:14

    • Jag misstänker att karlarna gillade urringningen och brösten!😉

      Kommentar av Jeanna — 1 april 2011 @ 12:33

  3. En deodorant för alla, eller hur menar du Linnea..?😉

    Hihi…

    Kommentar av Susanne — 31 mars 2011 @ 22:32

    • Hihihi…😉

      Kommentar av Jeanna — 1 april 2011 @ 12:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

