Jeannas Universum

5 april 2011

Amerikanska barnkläder till salu

Filed under: Clothing — Jeanna @ 14:46

Jag har fått en hel del positiva kommentaren om de barnkläder/skor som jag har köpt i USA. Varje gång jag har varit i USA har jag alltid köpt med mig kläder hem till släkt och vänners barn; Ni som inte stå mig så nära men ändå är intresserad utav amerikanska barnkläder kan gå via min kompis Maria. Maria åker över till USA och handlar hem amerikanska barnkläder. Man kan både ge henne en ”wish list” på kläder som hon handlar hem samt att man även kan handla direkt ur hennes sortiment.

Länken till hennes sida hittar ni här:

Babyclothes are us

2 kommentarer »

  1. Vilken bra sida… Kommer jag nog besöka lite titt som tätt även om vi har dig!😉

    Kommentar av Cissi — 5 april 2011 @ 15:59

    • 🙂

      Kommentar av Jeanna — 5 april 2011 @ 16:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

