Jeannas Universum

5 april 2011

Skandinaviens snyggaste

Filed under: Boys/Men, TV, Videos — Jeanna @ 00:05

Jag har sagt det förr på min blogg, men efter fredagens besök på ”Skavlan” så tåls det att upprepas: Den snyggaste mannen i Skandinavien är Morten Harket! Att han dessutom är 52 år gammal är i mitt tycket helt otroligt. -Karln är född 1959 och ser så jäkla bra ut!)

När vi ändå är inne på Skandinavien så…

När det gäller Danmarks snyggaste man så hade förmodligen de flesta sagt Mads Mikkelsen, jag å andra sidan lägger min röst på Nikolaj Coster-Waldau. (Om nu någon har missat denna dansk så är det han som spelar huvudrollen i TV-serien ”New Amsterdam” och han spelade även bland annat Martina Haags pojkvän I ”Underbar och älskad av alla”.

(Bild: www.adamfedderly.com)

Och så var det den snyggaste i Sverige, och här kommer jag nog att höja många ögonbryn. Men, efter att ha tänkt på det länge och väl så väljer jag här inte det snyggaste utan den sötaste och då måste Ola Svensson vinna (speciellt nu när han är lite äldre och har den frisyren som han har här under).

(Bild: alienhits.blogspot.com)

2 kommentarer »

  1. OLA!!!??? Det var en högoddsare, tycker jag…

    Kommentar av Cissi — 5 april 2011 @ 10:31

    • Ja, jag vet… Har aldrig sett honom som i den kategorien förr men när jag såg Melodifestivalen förra året tyckte jag att han bara var för jäkla gullig. Och det tycker jag fortfarande: Pojken är sååå söt! Fast, när det gäller den snyggaste svensken så vet jag inte vem jag hade valt (ola är som sagt söt)… Många hade säkert sagt Mikael Persbrandt men han är inte alls min smak.

      Kommentar av Jeanna — 5 april 2011 @ 12:56


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

