Jeannas Universum

6 april 2011

Iguacufallen

Filed under: South America, Travelling — Jeanna @ 01:07

Jag har ännu inte visat er några bilder ifrån Iguacufallen, världens största vattenfall. Trots att jag i mitt arkiv har väldigt många bilder från dessa fallen, från alla vinklar och vrån, har jag ännu inte funderat ut hur jag ska kunna göra dessa fallen rättvisa här på min blogg. Det var så mäktigt och det var så vackert och jag vill inte visa det på något annat sätt än just som sådant.

En massa bilder kommer att komma framöver som förhoppningsvis kommer att få er att känna det jag kände, tills dess får ni nöja er med dessa.

2 kommentarer »

  1. Fantastiskt vackert! Det som är så fint med andra bilden är ju att den känns ganska tidlös också… det känns som det skulle kunna vara för flera tusen år sedan… =)

    Kommentar av Linnea — 6 april 2011 @ 20:44

    • Det var sagoligt att vara där! Och instämmer med att det är tidlöst (har dock inte tänkt på det förrän du poängterade det nu).

      Kommentar av Jeanna — 7 april 2011 @ 19:26


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

