Jeannas Universum

18 april 2011

I drömmarnas värld

Filed under: Dreams — Jeanna @ 16:17

Jag hade en egendomlig dröm i förgår. Jag drömde att jag var i mina farföräldrars bostadsort och skulle klippa mig. När klockan blev fyra var frisören inte klar med mig och bad mig komma tillbaka dagen efter för de stängde frisörsalongen och hon hann inte klippa mig klart. Dagen efter kom jag tillbaka men min frisör var inte där och istället fick jag en äldre, virrig, polsk kvinna som frisörska och hon klippte mitt hår med hjälp av en osthyvel (!). Mitt hår såg inte klokt ut när jag gick därifrån; Mitt fd långa hår hade förvandlats till en väldigt ojämn pagefrisyr (tack vare osthyveln) och jag var helt förtvivlad över att jag dels hade haft mitt hår på utväxt för att få det långt (som nu alltså var förstört) och dels för att jag skulle på date med…Alec Baldwin.

Hm… Jag tror jag kan tyda nästan allt i drömmen men den där osthyveln får jag inte alls ihop.

6 kommentarer »

  1. hahaha… ja vad ska man säga. I drömmarnas värld kan allt hända!

    Kommentar av Linnea — 18 april 2011 @ 17:01

    • Ibland blir det bara knas.🙂

      Kommentar av Jeanna — 20 april 2011 @ 15:01

  2. Om du funderar på att klippa dig, låt bli =p Vem vet vad som kan hända..

    Kommentar av jenna — 18 april 2011 @ 20:38

    • Hihi, grejen är ju den att jag inte hade funderiar att klippa mig utan jag har det på utväxt nu.😉

      Kommentar av Jeanna — 20 april 2011 @ 15:02

  3. Där är det faktiskt svårt att säga vilket alternativ som är värst. Pest eller kolera. Alec Baldwin är ju ingen hunk direkt! Men vem vill bli klippt med osthyvel??

    Kommentar av Cecilia — 19 april 2011 @ 06:09

  4. Precis, men jag hade valt Alec framför osthyveln om jag hade tvingats välja.

    Kommentar av Jeanna — 20 april 2011 @ 15:03


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

