Jeannas Universum

25 maj 2011

4th of July firande

Filed under: Party — Jeanna @ 12:37

B och jag hade i år planerat att till bringa 4:e juli i Boston med stadens parader och fyrverkerier. Så kommer det förmodligen inte att bli för jag hinner förmodligen inte komma till USA innan dess. Snyft, snyft men ”you play the cards you are delt”. Så…i år blir det 4:e juli fest på Wallcottage med massa BBQ, amerikanska pajer och smores. (Berörda nu kan redan ringa in detta datum i kalendern.)

Anna: Detta betyder att jag är hemma den 2 juli till Monacos prinsbröllop så vi kan köra en bröllopsfest hemma hos mitt om du vill.

Jag var smart nog att handla på mig en del under förra USA-resan så jag har ”the real stuff” till 4:e juli festen.

2 kommentarer »

  1. Såklart Jeanna det vill jag gärna :)) underbart, och vi har köpt bil nu så jag kan transportera mig lite lättare. Kram kram

    Kommentar av Anna — 25 maj 2011 @ 19:27

    • Åhh, vad kul Anna! Bröllopsfest igen och denna gången med någon som går igång lika mycket på det som jag!😉 Bamsekram på dig!!!

      Kommentar av Jeanna — 26 maj 2011 @ 17:12


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

