Jeannas Universum

31 maj 2011

Trött, tröttare, tröttast

Filed under: Daily Life — Jeanna @ 23:36

Jäkla vad jag är trött! Jag har hållt igång precis hela dagen med en massa pyssel. Klockan 23.10 ikväll var jag klar med den sista maten till buffén imorgon. Nu ska iofs tåtorna göras iordning men det gör jag imorgon så att de håller sig bättre (bottnarna har jag dock gjort ikväll samt att brödet har jag bakat ikväll). Imorgon är det öppet hus hos farmor som fyller 90 och jag ska vara där precis hela dagen och hålla i allt.

På torsdag fyller sedan mormor 80 och då ska även jag står för tårtbakning (vilken jag kommer att få göra efter farmors heldag sent imorgon kväll.)
Fredag-lördag har jag sedan studentbalbilder och bröllopsbilder att fotografera och redigera och sedan är det nationaldagen med grillning och dylikt…

Vad jag försöker att säga är att jag har fullt upp så min blogg kommer inte att uppdeteras på flera dagar nu tror jag. (Tyvärr har jag inte hunnit läsa någon annas blogg heller, men lugn kommentarer kommer. Linnea: Jag läste något på FB och en kamera så jag ser med spänning fram emot att läsa din blogg så fort jag hinner.)

Jag önskar er alla lite tidigt en trevlig helg samt en härlig nationaldag!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

