Jeannas Universum

3 juni 2011

Hemligt bröllop

Filed under: Flowers, Wedding — Jeanna @ 20:08

Idag har jag varit och fotograferat ett hemligt bröllop; Hemligt på så sätt att ingen visste om att brudparet skulle gifta sig. Jag har varit bokad sedan i februari månad som bröllopsfotograf och jag har varit livrädd att jag skulle försäga mig till någon. Nu kände jag visserligen inte de som gifte sig men världen är liten och någon känner alltid någon. Därför har jag ansträngt mig för att endast säga att jag skulle iväg och fotografera idag men inte vart jag skulle hän och i vilkas sällskap. 

Bilder från bröllopet lägger jag inte upp för det är för personligt (de flesta jobb lägger jag, som ni säkret märkt, inte upp här på min blogg). Däremot kan jag inte motstå att visa dagens brudbukett för den var otroligt vacker! -Helt klart i min stil och smak, jag föredrar droppformade brudbuketter. (Jag har fått lov av bruden att visa den.)

8 kommentarer »

  1. Du är så duktig jeanna!

    Kommentar av Hanna — 3 juni 2011 @ 20:48

    • Vad söt och snäll du är, Hanna. Tack tack. (Visserligen tycker jag själv atrt dessa inte var så märkvärdiga men jag tackar och bugar ändå för de vänliga orden.)

      Kommentar av Jeanna — 3 juni 2011 @ 21:00

  2. Sannerligen en udda och speciellt bukett – jättefin!! Min favorit är den nere i vänstra hörnet – mkt snyggt.

    Kommentar av Linnea — 3 juni 2011 @ 22:29

  3. Tack så mycket. (Jag har betydligt bättre bilder på buketten men då syns bruden och henne vill jag inte hänga ut här på bloggen.)

    Kommentar av Jeanna — 4 juni 2011 @ 08:41

  4. Håller med om att det var en ovanlig och oerhört vacker bukett! Helt i min smak också!🙂

    Kommentar av susalull — 5 juni 2011 @ 00:18

    • Ja, visst är den vacker!🙂

      Kommentar av Jeanna — 5 juni 2011 @ 07:26

  5. Underbart vacker bukett :)) du är så otroligt duktig

    Kommentar av Anna — 5 juni 2011 @ 08:13

    • Tack så jättemycket, Anna!🙂

      Kommentar av Jeanna — 5 juni 2011 @ 08:21


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

