Jeannas Universum

6 juni 2011

Jag hade ju velat vara där…

Filed under: Concerts, Music, Videos — Jeanna @ 11:34

…men nu blev det inte så. I helgen spelade NKOTBSB sin första spelning i Boston och av ren nostalgi hade jag velat se dom på hemmaplan som jag drömde så mycket om som barn. Eller ännu hellre hade jag velat se dom på Fenway Park den 10 juni (Fenway Park är Boston Redsocks arena). Hade jag kunnat hade jag satt mig på ett plan på torsdag och åkt dit. Alternativ två är att se BSB på hemmaplan och se konserten i Orlando 22 juli… Men nej…

Öppningen på helgens konsert i Boston bjuder jag på här:

4 kommentarer »

  1. Åh, vilken nostalgi!!! Har suttit en stund och kollat in dom på Youtube, snöade in även på BSB och Take That!!! Mmmm vad Mark Owen ser fin ut nu för tiden…He,He!

    Kommentar av Hille — 6 juni 2011 @ 20:15

  2. Va? Vänta lite här nu… Du och BSB och Take That??? NKOTB kan jag förstå med inte de andra två.🙂 Har du hittat fram till dom på ”äldre dar”?😉
    Efter NKOTB blev jag ett fan av Take That, jag gick i 8:an och hade brittisk TV när jag fick upp ögonen för dom. När jag köpte deras första skiva kände inte killen i skivaffären (Fålk o Rock) till dom så det slutade med att skivan fick beställas ifrån England. Mark var min favorit på den tiden. *Skrattar* Du Hille om någon borde väl veta att jag på den tiden gillade söta och korta killar!😉
    BSB och N´sync fick jag upp ögonen för sommaren i Houston 1999. -Ena dottern i familjen (hon som var 14 år) avgudade dom och de spelades hela tiden. Det slutad med att jag med började gilla deras musik och jag kom själv hem med några skivor (även om jag inte var ett ”fan” på det sättet som jag hade varit med NKOTB och Take That).

    Fast så här i efterhand måste jag ju säga att NKOTB och Take That egentligen inte hade speciallt bra låtar! BSB och N`sync var fasiken så mycket bättre på den punkten!

    Kommentar av Jeanna — 7 juni 2011 @ 07:36

  3. NKOTB var jag ju ett riktigt fan av, inte för att man kan förstå det nu för tiden! Jag har ju oxå lyssnat på de andra banden men inte varit sådär besatt… Jo klart jag minns att du gillade Mark och Joe…fniss

    Kommentar av Hille — 7 juni 2011 @ 10:41

    • NKOTB minns jag att du var ett fan av (det var vi väl alla bortsett från Jessica och Malin). Jag visste dock inte att du hade lyssnat en del på de andra banden, fast…det var ju efter gymnasiet så vi umgicks ju inte så där värst mycket längre då.
      Visst, Mark och Joney, fast (hrm) jag tänkte kanske mer på en viss kille med initialerna N.R (liten och söt du vet) samt en annan som börjar på J (vars storebror på O vi fick upp ögonen för i 7:an). Åh, vet du…jag stötte på J:s och O:s pappa på loppmarknaden i Brunsparken på morsdag! -Herre Gud vilka minnen jag fick ifrån Norrevång!

      Kommentar av Jeanna — 8 juni 2011 @ 20:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

