Jeannas Universum

9 juni 2011

Hamburger salsa

Filed under: America, Dining — Jeanna @ 05:44

Ingen har väl kunnat undgå att jag är ett stort fan av landet i väst. Speciellt så här på sommaren så kan jag sakna all deras BBQ men tack och lov så har mycket amerikanskt på den fronten kommit till svenska affärer de senaste två åren. Igår var jag bara tvungen att prova Santa Marias ”Burger Salsa” så jag gjorde ett par hamburgare. (Jag gör mina egna biffa för jag tycker inte alls om de färdiga hamburgarna som man kan köpa i affärerna. Urk, de smaka bara konstlat tycker jag.)

Ömdömme: Den var inte alls dålig, men jag hade förväntat mig att den skulle vara ännu godare. Den hamnar på ”okejskalan”, i mitten på varken dålig eller bra. Fast, jag tror att jag i framtiden kommer att hålla mig till de amerikanska dressingarna på hamburgarna än just salsa.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

