Jeannas Universum

9 juni 2011

Svenska flaggans dag

Filed under: Celebration, Dining, Family — Jeanna @ 06:14

Den 6 juni bjöd jag familjen på BBQ och jordgubbar hemma hos mamma. Inget pompa och ståt precis den dagen men jag vägrade att sitta hemma utan att göra någonting alls.


Det blev grillat med diverse tillbehör…

…och jordgubbar, vaniljglass och grädde till efterrätt. (Mer svensk än så kan det väl inte bli en dag som nationaldagen?)

Lukas skulle (givetvis) har många jordgubbar.

Så gick det ju inte att motstå att hoppa på farmors madrass på altanen.

4 kommentarer »

  1. Jisse vad lik din lillebror han är på den nedersta hopbilden till vänster!!!!!!!!!

    Kommentar av Linda Blixt — 9 juni 2011 @ 07:37

    • Jag vet, han blir bara mer och mer lik Jamie tycker jag!🙂 (Elelr som Cissis mamma skämtsamt säger: ”Han är lik Jamie men söt ändå!”)

      Kommentar av Jeanna — 9 juni 2011 @ 07:41

  2. Jag tänkte precis som Linda när jag såg hoppbilderna!!! Ingen risk att tomten är far till det barnet iaf, ha ha ha!😀

    Kommentar av Susanne — 9 juni 2011 @ 13:06

    • Hihi, precis!😉

      Kommentar av Jeanna — 9 juni 2011 @ 14:29


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

