Jeannas Universum

10 juni 2011

Lördagsmys på Hasselbacken

Filed under: Dining, Family — Jeanna @ 10:30

Förra lördagen blev jag och mamma inbjudna på middag på Hasselbacken och här kommer lite bilder från den kvällen:

Cissi hade tillagat plankstek som var mummagod! (Det var för varmt att sitta ute och äta så vi satt inne.)

Senare på kvällen blev det glass och rabarberpaj på terassen. Tillmin förtjusning hade Cissi köpt en flaska Dr Pepper! (Men jag säger som Cissi, i USA smakar Dr Pepper mer och godare!)

Jamie försökte lära mig dricka Whiskey genom att bjuda på en ”Red Stag” men nej… Jag smakade en munn så fick han resten. (Jag och starksprit går inte ihop! Jag håller mig till min öl och mousserande vin.)

Så lite Lukasbilder från kvällen:




2 kommentarer »

  1. Ja, nu känner iallafall jag att det definitivt är dags för rabarberpaj snart:D

    Kommentar av Cissi — 13 juni 2011 @ 16:36

    • Det är ett måste så här års!😉

      Kommentar av Jeanna — 14 juni 2011 @ 10:51


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

