Jeannas Universum

14 juni 2011

Lite hit och lite dit…

Filed under: Concerts, Travelling — Jeanna @ 11:11

Det blir ingen riktig semester för mig i sommar eftersom jag har en del jobb och andra ”måsten” som ska göras. (Å andra sidan tar jag igen mitt allt under vinterhalvåret som jag gjorde förra säsongen. -Biljett till USA är nästan redan beställt till hösten, ska bara se ifall datumen passar med B.)

Susanne frågade mig ifall jag ville hänga med på någon mindre resa nu i sommar vilket jag svarade ja till, så framöver ska vi träffas och försöka planera ihop något. -Det blir säkerligen bara en vecka någonstans men iallafall.

Jag, mamma, Susanne och Lotta har än så länge iallafall bokat biljetter till Tattoo i Ystad i Augusti. Alltid något att se fram emot.

http://www.ystadtattoo.se/

4 kommentarer »

  1. Jag associerade till helt andra grejer än vad jag fick se när jag öppnade länken…😉

    Kommentar av Linnea — 14 juni 2011 @ 15:32

    • Hihi, du tänkte på en tatueringsmässa eller något kanske?😉

      Kommentar av Jeanna — 14 juni 2011 @ 15:34

  2. Man får ta sina små ledigheter mitt i allt om man, som jag (också) inte har någon semester. idag har jag inrett ett uterum med en säng med sänghimmel/myggnät runt och sedan provmyst med kaffe, tidningar och fågelkvitter när jag var ensam hemma!🙂

    Kommentar av Susanne — 14 juni 2011 @ 18:26

    • Men åååh vad härligt och fint det låter med det uterummet! Pretty please: Bilder på din blogg!😀
      Blir det New York Till hösten istället kanske för din/er del?

      Kommentar av Jeanna — 15 juni 2011 @ 11:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

