Jeannas Universum

15 juni 2011

Rosa Pioner

Filed under: Flowers, Garden — Jeanna @ 21:36



6 kommentarer »

  1. De e så fina så man blir sugen på o framkalla de på canvas! Jag blir avundsjuk på din talang!

    Kommentar av Hanna — 17 juni 2011 @ 06:18

    • Vad söt du är Hanna!🙂 Tack och kram på dig.
      Nu tycker jag visserligen inte att jag är en fantastisk fotograf, men tack ändå!😀

      Vet du, det finns ett uttryck på engelska som lyder ”God doesen´t give with both hands”. Det betyder att man får inte allt här i livet: Är man bra på något så är man dålig på annat… På den kreativa sidan tex kan jag tex inte rita eller sjunga, inte ens om mitt liv hängde på det…

      Kommentar av Jeanna — 17 juni 2011 @ 08:19

  2. Tycker mig bara kunna se att de passat i vårt nya kök!!;)

    Kommentar av Hanna — 17 juni 2011 @ 11:12

    • Vill du ha dom bilderna så ska jag maila dom till dig, Hanna. 🙂

      Kommentar av Jeanna — 17 juni 2011 @ 11:39

  3. Åh jo jag vill jättegärna ha dem.. Hade vart roligt o ha bilder som någon ha tatt o inte köpa i affären!

    Kommentar av Hanna — 18 juni 2011 @ 20:24

    • Jag mailade dessa plus de andra pionbilderna jag hade till dig i fredags. Har du inte fått dom? Jag mailar om dem…

      Kommentar av Jeanna — 19 juni 2011 @ 09:00


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

