Jeannas Universum

17 juni 2011

Lite mer blommor….

Filed under: Flowers, Garden — Jeanna @ 09:18

Tyvärr får ni under sommarhalvåret stå ut med massa bilder på blommor och dylikt här på bloggen, så är det bara! -Jag älskar dom och jag lägger en hel del tid på trädgårdspyssel. Under vinterhalvåret får ni tex destå mer stå ut med att jag tjatar om filmer, något som jag inte titta på nu under sommaren. (Sedan jag kom hem ifrån Syd Amerika i slutet på mars har jag tex endast sett tre filmer… Jag som annars älskar filmer!)

Bara för att jag älskar dom så kommer här lite mer bilder på blommorna i trädgården…



2 kommentarer »

  1. De gör absolut inget med sommarblommor! De e alltid roligt o titta på dina fina bilder..

    Kommentar av Hanna — 18 juni 2011 @ 20:22

    • Tack Hanna!🙂

      Kommentar av Jeanna — 19 juni 2011 @ 08:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

