Jeannas Universum

17 juni 2011

Macroobjektiv

Filed under: Flowers, Garden, Photography — Jeanna @ 13:04

Idag har jag fått hem mitt nya Macroobjektiv som jag hade beställt. (Wiiiii!!!!) Fastän jag egentligen inte hade tid var jag ändå bara tvungen att springa ut i trädgården och testa det lite snabbt. Så här har ni mina absolut första Macrobilder. (Och tyvärr måste jag på påstå att jag inser att jag kommer att plåga er med macrobilder framöver!)

Ett litet tillägg: Ingen av mina bilder gör sig riktigt rättvisa när de publiceras på bloggen. För att få upp de riktiga detaljerna ska ni klicka på alla mina bilder så att de öppnas upp och visas  i ett nytt fönster.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

