Jeannas Universum

19 juni 2011

Bleking i jordgubbslandet

Filed under: Garden — Jeanna @ 21:16

6 kommentarer »

  1. Mina föräldrar har både vita vinbär och vita smultron – under hela min uppväxt har alla alltid tyckt att det är jättekonstigt. Nu vet jag att det finns fler!😉

    Kommentar av Linnea — 22 juni 2011 @ 21:12

    • Åh, vita smultron och vinbär! Annorlunda och häftigt!🙂 Och visst känns det konstigt att äta dom när de smakar precis som de röda?

      Kommentar av Jeanna — 26 juni 2011 @ 13:43

  2. Och föresten föredrar jag de vita smultronen… =P

    Kommentar av Linnea — 22 juni 2011 @ 21:12

    • Har inte smakat vita smultron, mendet är säkert jättegott!🙂

      Kommentar av Jeanna — 26 juni 2011 @ 13:43

  3. ”Du postar kommentarer alltför snabbt. Sänk farten.”

    Ovan varningtext kom precis upp.. för kännedom! hihi…

    Kommentar av Linnea — 22 juni 2011 @ 21:13

    • Haha… Du är för snabb, Linnea!!!😉 (Men jag tackar väldigt mycket för kommentarerna!)

      Kommentar av Jeanna — 26 juni 2011 @ 13:44


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

