Jeannas Universum

1 juli 2011

Mitt liv i ett nötskal

Filed under: Daily Life — Jeanna @ 15:25

Bloggen har inte blivit uppdaterar särskillt mycket på senare tid och ännu mindre uppdaterad kommer den att bli ett tag framöver. Jag har inte tid, jag är inte hemma, jag har inte orken till det när jag väl har en liten stund över…

Bröllopsfesten imorgon (i Monacobröllopets ära) har fått ställas in samt att det även inte blir någon 4:e juli fest på måndag… Snyf, snyft och välkommen till mitt liv i ett nötskal! Men så där blir det ibland och som jag sagt innan: You play the cards you are dealt. (Nu klagar jag inte utan bara påpekar.) Den där 4:e julifesten kommer iallafall att flyttas till ett datum längra fram och kommer då att bli en amerikafest i exakt samma stil som om det hade varit 4:e juli. Wiiiii! (Den som väntar på något gott…)

Fram tills att jag återkommer till bloggträsket kommer jag att fortsätta med att jobba röven av mig, hjälpa  folk samt att försöka klämma in att se om mitt egna hus och trädgård mellan de sällsynta lediga stunderna…

…och den där boken som jag suktar efter att få sätta mig att läsa på terassen skjuts bara längre och längre fram i mitt liv. Men, jag ska väl ha något att göra i vintermörkret också så den där boken kan allt ta och vänta lite.

Trevlig helg alla!

6 kommentarer »

  1. Vad trist, jag hade tyckt det varit superskoj med bröllopsfest.. men sånt är livet. Kram

    Kommentar av Anna — 1 juli 2011 @ 18:42

    • Jag lovar och svär på att gottgöra dig för den inställda bröllopsfesten!😀😀😀 (Och jag tycker med att det är synd och tråkigt att den blev inställd men ibland får Jeanna rycka ut och rädda världen.)

      Kommentar av Jeanna — 4 juli 2011 @ 06:52

  2. Sånt är livet ibland! Stor kram iaf! =) Och ta hand om dig!

    Kommentar av Susanne — 1 juli 2011 @ 23:32

    • Jag tackar och bugar! KRAMIZ och en speciell extra kram i amerikansk anda skickar jag också idag till dig från en Americana frälst till en annan!😀

      Kommentar av Jeanna — 4 juli 2011 @ 06:54

  3. Jag känner likadant, har inte tid med datorn nu… iallafall inte bloggen… trist men ibland är det så. HOppas du får en skön helg iallafall! kram

    Kommentar av Linnea — 2 juli 2011 @ 10:19

    • Helgen har varit bra och intensiv, tack…alldeles för lite sömn dock (men det kan man alltid ta igen senare).
      Så får både du och jag blogga när vi hinner och känner för det!😉
      *Americana Hug*

      Kommentar av Jeanna — 4 juli 2011 @ 06:56


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

