Jeannas Universum

25 augusti 2011

Lukas kloka ord…

Filed under: Family, Lukas — Jeanna @ 03:30

”Vad är det?”, frågade Lukas mig och pekade på det silvriga och glittrande hårspänne som jag hade satt upp en del av mina ostyriga lockar med .
”Det är ett hårspänne.”, svarade jag upplysande och förklarade att jag använde det för att förhindra att håret skulle trilla ner i ansiktet.
”Vill du prova det?”, frågade jag honom och knäppte upp spännet.
”Nej, jag har inte så mycket hår…”, fick jag som svar.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

