Jeannas Universum

5 september 2011

Vedjobb

Filed under: Family, Gifts, Seasons — Jeanna @ 09:01


Jamie i högsta hugg med motorsågen.

I onsdagseftermiddag var Jamie här med sitt motorsåg och hjälpte mig kapa veden jag ska ha till vintern. Mamma var här sedan i lördags och hjälpte mig att klyva och stapla den. Det tar alltså inte ens två dagars arbete så har jag ved att elda med under hela vinterhalvåret. Tack Jamie och tack mamma för all hjälp!

Jag är en person som aldrig tar någon för givet och lägger någon tid på att hjälpa mig visar jag alltid min uppskattning. Som tack för min familjs hjälp delade jag denna veckan ut följande:


Mamma fick en gul krysantemum till trädgården samt en massa olika sorters choklad ifrån Antonberg.

När det gällde Jamies present beslutade jag att ge något till hela familjen. Jamie och Cissi fick choklad ifrån Antonberg; Jamie med fyllning av Rémy Martin och Cissi med Creamy Respberry…


…Lukas fick en ryggsäck med ”Cars”-motiv samt två filmer som har med sång och dans att göra (vilken han tycker om)…


…Celina fick en mobil med gosiga nallar som även hade en inbyggd speldosa.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

