Jeannas Universum

12 september 2011

Vad ska mitt nästa inlägg handla om?

Filed under: Blog, Polls — Jeanna @ 07:35

Trots att min blogg numera endast uppdateras sporadiskt rullar mitt liv på för fullt. Jag är långt ifrån sysslolös och diverse händelser och äventyr avlöser varandra. Jag önskar att jag hade mer tid till att blogga för jag har både en massa historier och bilder att dela med mig av, men ack nej; Min tid räcker inte till just nu till att göra allt det där som jag vill göra.

Men…jag tänker ändå avsätta en stund i morgonbitti till att skriva ett inlägg. Vad det inlägget ska handla om tänker jag dock låta er bestämma: Jag har valt ut några olika titlar på inlägg i olika ämneskategorier, välj det som ni helst vill läsa (det går bara att rösta på ett alternativ och resultatet är inte offentligt pga jag vill minska fusk). Det inlägg som har fått flest röster vid midnatt kommer att publiceras i morgon.

(Till er som vill att jag ska skriva om något helt annat kan ni välja att skriva den önskade titeln under ”Other”.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

